Zer da komunikatzea?

Komunikatzea zuk nahi duzun hori besteari adieraztea da. Batzuetan hitzez, beste batzuetan irudiz, eta beste batzuetan ekintzen bidez. Jakin dezan. Ezagut zaitzan. Komunikazioa, harremana da.

Harremana eduki nahi baduzu komunikatzea funtsezkoa bihurtzen da. Eta komunikazio hori zaintzea, ezinbestekoa.

Zergatik?

Markak harremana izan behar du publikoarekin ezinbestean. Lehen urrats batean ezagutu dezan behintzat. Publikoak jakin egin behar du. Eta jasotzen duen horrekin ezagutzen du marka. Irudi bat egiten du beretaz. Batzutan eman nahi den irudia izango da, baina beste batzuetan ez.

Komunikazio egokiak marka irudi egokia sortzen laguntzen du.

Marka irudia

Marka irudia eta marka nortasuna edo identitatea kontzeptuak bereiziko ditugu lehenengo.

Marka nortasuna, marka eraikitzen duten elementuak dira. Gainontzeko marketatik bereizteko balioko dioten printzipioek, balioek, posizionamenduak eta identitate korporatiboak osatzen dutena.

Marka irudia, aldiz, publikoak edo kontsumitzaileak markak proiektatzen duenaren inguruan daukan pertzepzioa da. Marka edo enpresari buruz sortzen duen iritzia, jasotzen dituen mezu guztien emaitza. Izan ere, markak kontsumitzailearengan emozio edo sentipeak eragiten ditu.

Zergatik da garrantzitsua marka irudia?

Marka irudia, izan litezkeen bezeroengana iristeko giltza da. Markaren inguruan sortu duen iritziak baldintzatuko du kontsumitzailearen jarrera, eta erabaki bat edo beste bat hartzera bideratuko du.

Zer eta nola transmititzen dugun da gakoa. Komunikazio egokiak marka irudi egokia sortzen du. Izan ere, batzuetan ez dator bat eman nahi dugun irudia eta benetan publikoak jasotzen duena.

Zein da zure marka irudia?

Zer da komunikatzea?

Komunikatzea zuk nahi duzun hori besteari adieraztea da. Batzuetan hitzez, beste batzuetan irudiz, eta beste batzuetan ekintzen bidez. Jakin dezan. Ezagut zaitzan. Komunikazioa, harremana da.

Harremana eduki nahi baduzu komunikatzea funtsezkoa bihurtzen da. Eta komunikazio hori zaintzea, ezinbestekoa.

Zergatik?

Markak harremana izan behar du publikoarekin ezinbestean. Lehen urrats batean ezagutu dezan behintzat. Publikoak jakin egin behar du. Eta jasotzen duen horrekin ezagutzen du marka. Irudi bat egiten du beretaz. Batzutan eman nahi den irudia izango da, baina beste batzuetan ez.

Komunikazio egokiak marka irudi egokia sortzen laguntzen du.

Marka irudia

Marka irudia eta marka nortasuna edo identitatea kontzeptuak bereiziko ditugu lehenengo.

Marka nortasuna, marka eraikitzen duten elementuak dira. Gainontzeko marketatik bereizteko balioko dioten printzipioek, balioek, posizionamenduak eta identitate korporatiboak osatzen dutena.

Marka irudia, aldiz, publikoak edo kontsumitzaileak markak proiektatzen duenaren inguruan daukan pertzepzioa da. Marka edo enpresari buruz sortzen duen iritzia, jasotzen dituen mezu guztien emaitza. Izan ere, markak kontsumitzailearengan emozio edo sentipeak eragiten ditu.

Zergatik da garrantzitsua marka irudia?

Marka irudia, izan litezkeen bezeroengana iristeko giltza da. Markaren inguruan sortu duen iritziak baldintzatuko du kontsumitzailearen jarrera, eta erabaki bat edo beste bat hartzera bideratuko du.

Zer eta nola transmititzen dugun da gakoa. Komunikazio egokiak marka irudi egokia sortzen du. Izan ere, batzuetan ez dator bat eman nahi dugun irudia eta benetan publikoak jasotzen duena.

Zein da zure marka irudia?

Blogaren azken argitalpenak