Storytelling-a

El relato es hoy la herramienta de comunicación más poderosa. –ANTONIO NÚÑEZ

Storytelling-a komunikatzeko erabiltzen den disziplina bat da. Disziplina diot, baduelako teknikatik zati bat eta artetik beste bat. Berrikuntzatik ez du batere, ordea, gure arbasoen kobazuloetan eta gure amamen mantaletan bazen eta storytelling-a. Gaur egun ere, komunikazio tresna garrantzitsua izaten jarraitzen du.

Storytelling-ak hartzailea inplikatzea eta emozio jakin bat sorraraztea bilatzen du.

Storytelling-a, marka-ikuspegi kolektibo osoa eraikitzeko kontakizuna eraikitzea da. Ez besterik gabe istorioak kontatzea, erabiltzailearengana hurbiltzeko komunikazio-diskurtso bat sortzea baizik.

Erakunde, enpresa edo administrazio baten beharrak ase ditzakeen aldaketa positiboak eragin ditzake. Motibazioa, konpromisoa eta parte-hartzea hobetzen ditu, nortasun-sentimendu bateratua sortuz, komunitatea sortuz, alegia.

Storytelling-ak portaerak aldatzen lagun dezake. Komunikazioa eraginkorragoa bihurtzen da eta transmititu nahi diren mezuak entzutea, ulertzea, onartzea eta gogoratzea errazten du. Kontakizuna eraikitzen laguntzeaz gain, audientzia ulertzeko eta bere beharrak ulertzeko aukera ere ematen du. Ereduak eta erreferenteak aztertuz barneko eta kanpoko gatazkei erantzuteko estrategiak lantzen ditu.

Edozein kontakizun egiten hasteko, entzute aktiboa ezinbestekoa dela uste dut. Batetik, enpresaren beharrak zein diren ondo identifikatu behar dira; eta bestetik, enpresa horren audientzia zein den ezagutu behar da, dituen beharrak, nola jokatzen duen, zergatik, dituen motibazioak, nola pentsatzen duen etab. ikertu behar da. Publikoaren azterketa osatuko da horrela.

Publiko bakoitzari egokitutako mezua sortzeko, hitz egin baino lehen entzutea oso garrantzitsua da, beraz.

Ondoren, mezua eraiki behar da. Zer komunikatu nahi den eta nori jakinarazi nahi zaion argitu ondoren, informazioa nola antolatu erabaki behar da. Ematen diren mezu guztiek eraikitzen dute kontakizuna. Gertaeren ordenak, erabiltzen den estiloak, tonoak, edo eta irudi bisualek, adibidez, erabat baldintza dezakete kontakizuna. Elementu-aukeraketa horrek guztiak koherentea izango den mezua eraikitzen lagunduko du.

Izan ere, koherentzia funtsezkoa baita. Mezu guztiak bat datozela egiaztatu behar da etengabe. Hartzaileak inkoherentziak hautematen baditu, bilatzen den efektua kontrakoa izan daiteke eta. Markak sortzen duen kontakizuna bat etorri behar da bezero-esperientziek osatzen duten kontakizunarekin.

Ezagutzen al duzu zure bezeroen esperientzien kontakizuna?

Storytelling-a

El relato es hoy la herramienta de comunicación más poderosa. –ANTONIO NÚÑEZ

Storytelling-a komunikatzeko erabiltzen den disziplina bat da. Disziplina diot, baduelako teknikatik zati bat eta artetik beste bat. Berrikuntzatik ez du batere, ordea, gure arbasoen kobazuloetan eta gure amamen mantaletan bazen eta storytelling-a. Gaur egun ere, komunikazio tresna garrantzitsua izaten jarraitzen du.

Storytelling-ak hartzailea inplikatzea eta emozio jakin bat sorraraztea bilatzen du.

Storytelling-a, marka-ikuspegi kolektibo osoa eraikitzeko kontakizuna eraikitzea da. Ez besterik gabe istorioak kontatzea, erabiltzailearengana hurbiltzeko komunikazio-diskurtso bat sortzea baizik.

Erakunde, enpresa edo administrazio baten beharrak ase ditzakeen aldaketa positiboak eragin ditzake. Motibazioa, konpromisoa eta parte-hartzea hobetzen ditu, nortasun-sentimendu bateratua sortuz, komunitatea sortuz, alegia.

Storytelling-ak portaerak aldatzen lagun dezake. Komunikazioa eraginkorragoa bihurtzen da eta transmititu nahi diren mezuak entzutea, ulertzea, onartzea eta gogoratzea errazten du. Kontakizuna eraikitzen laguntzeaz gain, audientzia ulertzeko eta bere beharrak ulertzeko aukera ere ematen du. Ereduak eta erreferenteak aztertuz barneko eta kanpoko gatazkei erantzuteko estrategiak lantzen ditu.

Edozein kontakizun egiten hasteko, entzute aktiboa ezinbestekoa dela uste dut. Batetik, enpresaren beharrak zein diren ondo identifikatu behar dira; eta bestetik, enpresa horren audientzia zein den ezagutu behar da, dituen beharrak, nola jokatzen duen, zergatik, dituen motibazioak, nola pentsatzen duen etab. ikertu behar da. Publikoaren azterketa osatuko da horrela.

Publiko bakoitzari egokitutako mezua sortzeko, hitz egin baino lehen entzutea oso garrantzitsua da, beraz.

Ondoren, mezua eraiki behar da. Zer komunikatu nahi den eta nori jakinarazi nahi zaion argitu ondoren, informazioa nola antolatu erabaki behar da. Ematen diren mezu guztiek eraikitzen dute kontakizuna. Gertaeren ordenak, erabiltzen den estiloak, tonoak, edo eta irudi bisualek, adibidez, erabat baldintza dezakete kontakizuna. Elementu-aukeraketa horrek guztiak koherentea izango den mezua eraikitzen lagunduko du.

Izan ere, koherentzia funtsezkoa baita. Mezu guztiak bat datozela egiaztatu behar da etengabe. Hartzaileak inkoherentziak hautematen baditu, bilatzen den efektua kontrakoa izan daiteke eta. Markak sortzen duen kontakizuna bat etorri behar da bezero-esperientziek osatzen duten kontakizunarekin.

Ezagutzen al duzu zure bezeroen esperientzien kontakizuna?

Blogaren azken argitalpenak