Eta zure marka merkatuan egoki posizionatzeko
gai zarela esango banizu?

Gehiago jakin nahi dut

Eta zure marka merkatuan egoki posizionatzeko
gai zarela esango banizu?

Gehiago jakin nahi dut

Aldaketaren marketina

Publizitate inbaditzailearekiko baino informazioarekiko interes handiagoa duen bezero batengana iritsi nahi duten enpresa txikiei eta ertainei zuzendutako edukien marketina. Zure markaren balioari garrantzia emanez eta aldaketa positiboak eraginez hazi nahi duzulako.

Aldaketaren marketina

Publizitate inbaditzailearekiko baino informazioarekiko interes handiagoa duen bezero batengana iritsi nahi duten enpresa txikiei eta ertainei zuzendutako edukien marketina. Zure markaren balioari garrantzia emanez eta aldaketa positiboak eraginez hazi nahi duzulako.

Zein urrats landu nahi duzu?

Nire marka sortu nahi dut
eta ez dakit nondik hasi

Badakit garrantzitsua dela hasi aurretik nire marka ondo definitzea

Hasi hemen

Merkatuan nire tokia
aurkitu nahi dut

Marka irudi eraginkorragoa eta  iraunkorragoa  sortu nahi dut

Balio bereizlea

Marketin ekintzak burutzeko laguntza behar dut

Marka kontzientzia eta leialtasuna indartuz emaitzak lortu nahi ditut

Taktikak

Zein urrats landu nahi duzu?

Nire marka sortu nahi dut
eta ez dakit nondik hasi

Badakit garrantzitsua dela hasi aurretik nire marka ondo definitzea

Hasi hemen

Merkatuan nire tokia
aurkitu nahi dut

Marka irudi eraginkorragoa eta  iraunkorragoa  sortu nahi dut

Balio bereizlea

Marketin ekintzak burutzeko laguntza behar dut

Marka kontzientzia eta leialtasuna indartuz emaitzak lortu nahi ditut

Taktikak
Marka bakoitzak badu bere balioa, bere balio bereizlea, eta beharrezkoa da indartzea. Balioa azaleratzeko hamaika teknika eta taktika daude eta ez dira konplikatuak. Baina batzutan aurkitzea ez da erraza izaten.
Maider Sudupe naiz eta Uhara Komunikazioaren sortzailea naiz.
Uhara komunikazioa markei beren balio bereizlea azaleratzen eta marka irudia sendotzen laguntzeko sortu dut. Marka bakoitzak hobekuntza eta aldaketa positibo zehatzak eskaintzen dituela uste dut eta baita aldaketa horiek behar dituen jendea badagoela. Gakoa haiengana iristea da. Nik zure markaren audientziarengana iristeko bidea aurkitzen lagundu nahi dizut.
Marka bakoitzak badu bere balioa, bere balio bereizlea, eta beharrezkoa da indartzea. Balioa azaleratzeko hamaika teknika eta taktika daude eta ez dira konplikatuak. Baina batzutan aurkitzea ez da erraza izaten.
Maider Sudupe naiz eta Uhara Komunikazioaren sortzailea naiz.
Uhara komunikazioa markei beren balio bereizlea azaleratzen eta marka irudia sendotzen laguntzeko sortu dut. Marka bakoitzak hobekuntza eta aldaketa positibo zehatzak eskaintzen dituela uste dut eta baita aldaketa horiek behar dituen jendea badagoela. Gakoa haiengana iristea da. Nik zure markaren audientziarengana iristeko bidea aurkitzen lagundu nahi dizut.